Slovník pojmů

Procházení slovníku podle počátečního písmene

A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z

PPC reklama

Co je to PPC reklama?

PPC reklama je zkratka pro „Pay Per Click“ a znamená v překladu platba za kliknutí. Za PPC reklamu se tedy platí jen v případě, pokud někdo na reklamu klikne, a stává se tak jednou z nejefektivnějších forem reklamy vůbec. Jedná se o reklamu jak ve vyhledávací, tak i v obsahové síti.

Dva přední PPC systémy, které využívá většina inzerentů v České republice, jsou Google Ads a Sklik. Výhodou PPC reklam je rychlost zobrazení kampaně ihned po spuštění a přesné cílení reklam na požadovaný okruh lidí dle jejich zájmů či geografické polohy. Mezi další výhody patří stoprocentní měřitelnost kampaní a kontrola jejich rozpočtu. Inzerent tak může vidět detailní statistiky o úspěšnosti kampaní v reálném čase.

V porovnání se SEO optimalizací PPC reklama zajišťuje nižší počáteční náklady a okamžitou účinnost. PPC jsou principiálně velice jednoduché, nicméně k dosažení jejich maximální efektivity a úspěšnosti je potřeba odborné správy.

Pokud máte další dotazy k této problematice nebo byste nám rádi svěřili správu PPC kampaně pro propagaci a zvýšení prodeje na Vaší webové prezentaci či e-shopu, neváhejte nás kontaktovat na info@imperialmedia.cz nebo volejte na 571 117 400.