Slovník pojmů

Procházení slovníku podle počátečního písmene

A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z

Nativní reklama

Co je to nativní reklama?

Jedná se o druh online reklamy. Na první pohled nemusí být hned jasné, že se jedná o inzerci.

Primárním cílem nativní reklamy je budování povědomí o značce. Na webu se zobrazuje v podobě krátkého úryvku/článku. Její obsah by měl korespondovat se stránkou, na které je zobrazena. Tedy pokud prodáváme hračky pro psy, reklama by měla být na nějakém hobby webu nebo webu s obsahem o zvířatech.

Pokud máte další dotazy k této problematice nebo byste nám rádi svěřili tvorbu PPC kampaní, neváhejte nás kontaktovat na info@imperialmedia.cz nebo volejte na 606 700 543.