Slovník pojmů

Procházení slovníku podle počátečního písmene

A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z

Micro-moments

Co je to micro-moments?

Krátké okamžiky, kdy uživatelé hledají informace.

Krátké okamžiky, kdy uživatelé na mobilních zařízeních vyhledávají okamžité odpovědi na své potřeby nebo otázky. Tyto momenty často zahrnují čtyři základní situace: „chci vědět,“ „chci jít,“ „chci udělat,“ a „chci koupit.“ Firmy a marketéři využívají micro-moments k tomu, aby v těchto klíčových okamžicích nabídli relevantní informace nebo produkty, a tím ovlivnili rozhodování uživatelů.

Pokud máte další dotazy k této problematice, nebo byste nám rádi svěřili správu marketingu, neváhejte nás kontaktovat na info@imperialmedia.cz nebo volejte na 606 700 543.