Slovník pojmů

Procházení slovníku podle počátečního písmene

A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z

Kurátorství obsahu

Co je to kurátorství obsahu?

Vybírání, organizování a sdílení relevantního a hodnotného obsahu z různých zdrojů s cílem poskytnout cílové skupině cenné informace.

Proces, při kterém se vybírá, organizuje a prezentuje relevantní a kvalitní obsah z různých zdrojů, aby se poskytly uživatelům cenné informace a udržel jejich zájem. Tento přístup zahrnuje filtrování a interpretaci informací, čímž se vytváří hodnotný soubor, který odpovídá potřebám a zájmům cílové skupiny. Kurátorství obsahu pomáhá v efektivní komunikaci a zvyšuje důvěryhodnost značky.

Pokud máte další dotazy k této problematice, nebo byste nám rádi svěřili online marketing, neváhejte nás kontaktovat na info@imperialmedia.cz nebo volejte na 606 700 543.