Slovník pojmů

Procházení slovníku podle počátečního písmene

A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z

Konverzní kód

Co je to konverzní kód?

Umožňuje sledovat účinnost online kampaní a marketingových opatření tím, že poskytuje data o tom, kolik uživatelů provedlo požadovanou konverzi.

Jedná se o soubor kódu nebo značek, které jsou vloženy do webové stránky nebo jiného online prostředí s cílem sledovat určitou akci nebo událost prováděnou uživatelem. Tato akce může zahrnovat například nákup produktu, přihlášení k odběru newsletteru, vyplnění formuláře nebo jakoukoli jinou interakci, kterou chce daný provozovatel stránky sledovat.

Pokud máte další dotazy k této problematice nebo byste nám rádi svěřili správu PPC kampaní nebo sociálních sítí, neváhejte nás kontaktovat na info@imperialmedia.cz nebo volejte na 606 700 543.