Slovník pojmů

Procházení slovníku podle počátečního písmene

A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z

Gamifikace

Co je to gamifikace?

Využití herních prvků a motivací ke zvýšení zapojení uživatelů.

Je to technika, která využívá prvky a principy her a aplikuje je do marketingu. Tímto způsobem se snaží zvýšit zapojení uživatelů, motivaci a loajalitu. Například může jít o přidání soutěží, odměn, značek, levelů či bodování do neinteraktivních aktivit či webových stránek. Cílem gamification je vytvořit zážitek, který uživatele baví a motivuje k dosažení určitých cílů.

Pokud máte další dotazy k této problematice nebo byste nám rádi svěřili správu marketingu, neváhejte nás kontaktovat na info@imperialmedia.cz nebo volejte na 606 700 543.