Slovník pojmů

Procházení slovníku podle počátečního písmene

A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z

A/B testování

Co je to A/B testování?

A/B testování je marketingová metoda, jejíž cílem je zvýšit konverze reklamní kampaně prostřednictvím otestování více variant reklam.

A/B testování porovnává efektivitu více variant stejného marketingového nástroje. Probíhá například u PPC kampaní pro vyhledávací i obsahové sítě, reklam na sociálních sítích nebo newsletterů. Nejčastěji se porovnávají dvě varianty inzerátů nebo bannerů. Ta efektivnější je následně ponechána v reklamní kampani. Mezi hlavní výhody A/B testování patří především nižší náklady k dosažení požadované konverze, vysoká efektivita a snadná měřitelnost.

Pokud máte další dotazy k této problematice nebo byste nám rádi svěřili PPC kampaně či správu sociálních sítí, v rámci kterých provádíme A/B testování, neváhejte nás kontaktovat na info@imperialmedia.cz nebo volejte na 571 117 400.