Slovník pojmů

Procházení slovníku podle počátečního písmene

A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z

Reatail

Anglické synonymum pro maloobchod, maloobchodní prodej koncovému zákazníkovi.

Rebranding

Rebranding znamená změnu značky, loga, vizuální identity a dalších částí firmy.

Redesign

Jde o modernizaci, změnu existující stylově, nebo obsahově nevyhovujících grafických prezentací, webových stránek, e-shopů a dalších.

Reklamní agentura

Kreativní společnost, specializující se na tvorbu reklamních a kreativních konceptů a dalších kampaní.

Reklamní spot

Způsob prezentace společnosti v audiovizuálních mediích.

Remarketing

Remarketing umožňuje zobrazovat reklamu lidem, kteří již v minulosti navštívili vaše webové stránky, ale na stránkách si nic nezakoupili ani neobjednali, a tudíž nedošlo k požadované konverzi. Jelikož byl ale u těchto lidí o uvedené zboží či služby projeven zájem, úspěšnost konverze u této cílové skupiny je mnohem větší.

Responzivita

Responzivita designu webu znamená optimální zobrazení stránek na různých zařízeních a v různých internetových prohlížečích.

Retence

Retence nebo retenční marketing se zabývá udržením stávajících klientů.

ROAS (návratnost investic)

Návratnost prostředků vložených do reklamy.

ROI (návratnost investice)

Míra, která vyjadřuje poměr mezi ziskem nebo užitkem z investice a náklady na tuto investici.

Roll Up

Jedná se o rolovací plakát, který je snadno přenosný a smontovatelný.