Slovník pojmů

Procházení slovníku podle počátečního písmene

A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z

Landing page

Speciální webová stránka, která je navržena tak, aby návštěvníky přesměrovala a přesvědčila k provedení určité akce.

Layout

Layout představuje grafické rozvržení nebo rozložení stránky a jejích jednotlivých prvků.

Lead magnet

Je to něco, co firma nabídne zdarma výměnou za e-mailovou adresu.

Leták

Leták je kompaktní tištěný materiál sloužící k rychlému a účinnému šíření základních informací o produktech, službách nebo událostech.

Link Juice

Označení používáno k popisu a měření toho, kolik hodnocení odkaz odesílá na danou cílovou stránku

Linkbuilding

Linkbuilding je budování zpětných odkazů, které zvyšují věrohodnost a relevanci vašich stránek u Googlu.

Logo

Logo je grafické vyjádření, znázorňující organizaci, firmu, společnost nebo instituci. Obvykle se jedná o symbol, který charakterizuje podstatu nebo činnosti společnosti.

Logomanuál

Logomanuál definuje správnou manipulaci a koordinaci se značkou.

Logotyp

Grafické vyjádření společnosti, které je postavené na zajímavém typografickém ztvárnění. Znázorňuje zpravidla název firmy, společnosti nebo konkrétního výrobku.

Lorem Ipsum

Zástupný text používaný v tisku i grafickém designu k dočasnému vyplnění místa ve vizuálních návrzích a maketách.