Slovník pojmů

Procházení slovníku podle počátečního písmene

A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z

Kampaň

Souhrnný název pro marketingovou akci, která je zaměřena na určitý cíl.

Katalog

Katalog je tištěný nebo elektronický dokument obsahující informace o produktech nebo službách

Klíčové slovo

Jednoslovný, čí víceslovný výraz maximálně vystihující službu nebo produkt, který uživatelé vyhledávají na internetu.

Konverze

Konverze je akce, kterou chceme, aby náš zákazník provedl.

Konverzní kód

Umožňuje sledovat účinnost online kampaní a marketingových opatření tím, že poskytuje data o tom, kolik uživatelů provedlo požadovanou konverzi.

Konverzní poměr

Průměrný počet konverzí na interakci s reklamou vyjádřený procentuální hodnotou.

Kurátorství obsahu

Vybírání, organizování a sdílení relevantního a hodnotného obsahu z různých zdrojů s cílem poskytnout cílové skupině cenné informace.