Slovník pojmů

Procházení slovníku podle počátečního písmene

A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z

Gamifikace

Využití herních prvků a motivací ke zvýšení zapojení uživatelů.

Generace X

Generace vyrůstající v době změn a nejistot, která se vyznačuje nezávislostí a pragmatickým přístupem k životu i práci.

Generace Y

Vyrůstali s internetem, kladou důraz na flexibilitu a zkušenosti, často odkládají tradiční životní milníky.

Generace Z

První generace plně vyrůstající v digitálním věku, která klade důraz na technologie, sociální sítě a autentickou, rychlou komunikaci.

Generativní design

Využívá algoritmického procesu k tvorbě unikátních a adaptivních grafických prvků.

Geofencing (zaměřování polohy)

Technika, při které se využívá geografické polohy uživatele k doručování relevantního obsahu nebo nabídek.

Google Ads

Google Ads (dříve známý jako Google AdWords) je reklamní nástroj od společnosti Google. Prostřednictvím tohoto online nástroje se mohou webové stránky zobrazovat na prvních příčkách vyhledávání nezávisle na SEO optimalizaci.

Google Analytics

Google Analytics neboli zkráceně „GA“, je měřící nástroj od společnosti Google, který umožňuje sledovat návštěvnost a další statistická data webových stránek.

Google Search Console

Nástroje a přehledy této služby vám pomohou měřit návštěvnost a výkon vašich stránek ve Vyhledávání.

Google Tag Manager

Služba od společnosti Google umožňující snadnou správu především měřicích kódů na webech a e-shopech.

Gradient

Postupné přecházení jedné barvy do druhé, často vytvářející plynulý efekt.

Grafická identita (branding)

Grafická identita je základním stavebním kamenem vašeho podnikání. Na první pohled vystihuje, kdo jste a co děláte.

Growth hacking

Růstová strategie zaměřená na rychlé a inovativní metody získávání uživatelů a zvyšování výkonu.

Gutenberg

Blokový editor pro úpravu obsahu ve WordPressu.