Slovník pojmů

Procházení slovníku podle počátečního písmene

A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z

B2B

Označení pro obchodní vztahy mezi obchodními společnostmi.

B2C

Označení pro obchodní vztah mezi obchodní společností a koncovým zákazníkem.

Baby boomers

Poválečná generace, která vyrostla v době ekonomického růstu a tradičních hodnot.

Backend

Část webové aplikace, která je přístupná pouze administrátorům webu.

Banner

Jedná se o druh reklamy na www stránkách. Zobrazující se většinou ve čtvercovém nebo obdélníkovém formátu a jsou jako statický nebo animační obrázek.

Benchmarking

Proces porovnávání výkonu, procesů nebo výsledků firmy s nejlepšími praktikami v oboru.

Bidding

Je to forma PPC reklamy, kde se platí za proklik zákazníka na webovou stránku.

Brand (značka)

Brand je duší vašeho produktu či firmy. Jde o značku konkrétního výrobku, služby nebo organizace.

Brief

Zadání od klienta, které předává agentuře. Zadání by mělo být jasné, stručné a výstižné.

Brožura

Brožura je tištěný dokument nebo leták, jejímž cílem je propagace značky nebo konkrétního produktu či služeb.

Budget

Je to rozpočet, který máme stanovený pro marketingovou činnost.

Business Manager

Business Manager je nástrojem Facebooku, který pomáhá firmám se správou profilů, reklam a prodejních katalogů.