Webová prezentace výrobce barev

Zadání

Po 6 letech vytvořit novou webovou prezentaci, která bude zaměřena primárně na segment B2C (do té doby web sloužil především pro zákazníky ze segmentu B2B). V rámci realizace musí být vybraný dodavatel schopen dodat řešení na klíč, které bude možné propojit s ERP systémem společnosti. Díky tomu bude aktualizace dat u produktů probíhat zcela automaticky.

Řešení

V rámci našeho návrhu jsme představili modulární řešení webdesignu homepage, které umožňuje jednotlivé prvky jednoduše editovat, měnit pořadí a upravovat celkový počet. Zásadní změna se však odehrála v podstraně sortiment, která je úzce provázána s poradnou a návštěvník webu díky tomu dostane nejen informace o složení výrobků, ale i užitečné rady, jak produkty používat.

Reference klienta

Firmu Imperial Media jsme si vybrali jako dodavatele věrnostního programu, protože splnili všechny podmínky zadání výběrového řízení a jejich řešení bylo jednoduché a pro B2B segment snadno uchopitelné. Při náběhu věrnostního programu jsme vyžadovali od dodavatele časovou flexibilitu a pomoc při zaškolení stěžejních účastníků programu. Dodavatel tyto požadavky splnil. Věrnostní program s drobnými úpravami využíváme i nadále, což je doklad toho, že navržené řešení je funkční.

Ing. Jan Bíla Vedoucí marketingu

Chcete pomoci s marketingem?

Po vyplnění formuláře Vás bude kontaktovat náš marketingový konzultant a dohodne si s Vámi bezplatnou konzultaci osobně nebo telefonicky/Skypem, dle Vašich preferencí.

    Odesláním formuláře souhlasíte se Zpracováním osobních údajů.