Brožura věrnostního programu
Zadání
Brožura pravidel věrnostního programu je součástí širší komunikace spojené s projektem elektronického věrnostního programu pro řemeslníky. Primárním cílem bylo srozumitelně představit věrnostní program a vysvětlit jeho pravidla.
Řešení
Zvolili jsme osvědčený formát brožury velikosti A5. Celý materiál se nese v duchu zvoleného vizuálu, který je tvořen barevnými prvky ve stejných odstínech jako je tvořeno logo společnosti COLORLAK. V první části je nejprve představeno samotné fungování programu, v další představeny odměny, závěr je věnování pravidlům účasti.
Reference klienta
Firmu Imperial Media jsme si vybrali jako dodavatele věrnostního programu, protože splnili všechny podmínky zadání výběrového řízení a jejich řešení bylo jednoduché a pro B2B segment snadno uchopitelné. Při náběhu věrnostního programu jsme vyžadovali od dodavatele časovou flexibilitu a pomoc při zaškolení stěžejních účastníků programu. Dodavatel tyto požadavky splnil. Věrnostní program s drobnými úpravami využíváme i nadále, což je doklad toho, že navržené řešení je funkční.