Agentura
- 27. ledna 2020
Průměrná délka čtení: 2 minuty
Že je práce v reklamní agentuře super? Určitě ano, ale spousta lidí si ji zcela mylně idealizuje. Zejména pokud jde o život markeťáků, kreativců, grafiků a kodérů, kteří by měli zřejmě primárně vysedávat po kavárnách nebo barech a sem tam utrousit vtipnou hlášku, za hodinu vyšvihnou vizuál jaký svět ještě neviděl nebo mít vždy v záloze minimálně dvě řešení opravy webu.
Omyl, jejich život může v mžiku nabrat kolapsový stav pokud nepracují s kvalitním zadáním nebo se potýkají se zdlouhavou komunikací s klientem. Vybíráme nejpovedenější hlášky, se kterými se sami setkáváme.
- Jako je to super, ale…
- Je to jen taková drobnost, to máte za chvíli hotovo…
- Děláte si srandu? Co na tom stálo tolik peněz, toto bych zvládl za pět minut v malování.
- Vím, že jste to posílal už před 14 dny, ale neměl jsem vůbec prostor to řešit, ale teď už je to akutní, posílám korektury a potřebuji to mít dnes odpoledne hotovo. To stihnete!
- Já jsem myslel, že….
- Připravte mi pět nebo raději šest návrhů a já si z toho něco vyberu..
- Můžete nám poslat ten katalog v nějakém formátu, abychom si to mohli upravit sami? Kvůli takovým drobnostem vás nechceme otravovat.
- Z vašich návrhů jsme si nevybrali, zkusili jsme připravit něco sami a je to tisíckrát lepší.
- A ještě úplně poslední drobná úprava a pak už to určitě snad bude vše.
- Tak teď je to přesně ono, jen tu modrou uděláme méně modrou a trochu zvětšíme ty čtverečky.
- Ta cena si mi zdá astronomická, asi to budeme muset vyřešit nějak jinak…
- Víme, že to je ve smlouvě, kterou jsme podepsali uvedeno, ale myslíme si, že na to nemáte nárok…
- Čím víc návrhů, tím líp, alespoň budeme mít z čeho vybírat.
- To logo musí být větší!