Grafický manuál a vizuální styl
Zpracujeme Vám moderní grafický manuál s nezaměnitelným vizuálním stylem
Co vám přinese
Proč s námi
Společně s logem je grafický manuál jedním ze základních kamenů firemní identity. Vymezuje správné použití jednotlivých částí, např. povolené či zakázané použití loga, výběr fontů, specifikaci barev, užití na merkantilních tiskovinách apod. Součástí grafického manuálu jsou i pravidla a doporučení, jak s těmito částmi nakládat (např. určení minimální vzdálenosti loga od dalších objektů či povolené barevné pozadí).
Vizuální styl (corporate identity) představuje způsob, jakým se společnost prezentuje svým zákazníkům, partnerům i široké veřejnosti. Základem je návrh klíčového vizuálního motivu, který se poté aplikuje na další materiálech a sjednocuje je tak. Jedná se o velmi důležitý prvek, jehož prostřednictvím společnost dosahuje vzájemné synergie mezi jednotlivými nástroji komunikace.