Grafický manuál a vizuální styl

Zpracujeme Vám moderní grafický manuál s nezaměnitelným vizuálním stylem

Ukázky grafického manuálu a vizuálního stylu firem, katalog, leták, vizitky, web společnosti Fatra

Co vám přinese

  • Jednotná image pro všechny typy užití
  • Přesný návod pro veškeré aplikace loga
  • Manuál pro zaměstnance i dodavatele
  • Originalitu a nezaměnitelnost

Proč s námi

  • Vysoká odbornost
  • Testování funkčních vlastností (např. minimální velikost loga)
  • Zkušenosti z desítek realizovaných projektů
  • In-house specialisté na vizuální styl

Společně s logem je grafický manuál jedním ze základních kamenů firemní identity. Vymezuje správné použití jednotlivých částí, např. povolené či zakázané použití loga, výběr fontů, specifikaci barev, užití na merkantilních tiskovinách apod. Součástí grafického manuálu jsou i pravidla a doporučení, jak s těmito částmi nakládat (např. určení minimální vzdálenosti loga od dalších objektů či povolené barevné pozadí).

 

Vizuální styl (corporate identity) představuje způsob, jakým se společnost prezentuje svým zákazníkům, partnerům i široké veřejnosti. Základem je návrh klíčového vizuálního motivu, který se poté aplikuje na další materiálech a sjednocuje je tak. Jedná se o velmi důležitý prvek, jehož prostřednictvím společnost dosahuje vzájemné synergie mezi jednotlivými nástroji komunikace.

Chcete pomoci s marketingem?

Po vyplnění formuláře Vás bude kontaktovat náš marketingový konzultant a dohodne si s Vámi bezplatnou konzultaci osobně nebo telefonicky/Skypem, dle Vašich preferencí.

    Odesláním formuláře souhlasíte se Zpracováním osobních údajů.